FAQ

[vc_row type=”boxed” css=”.vc_custom_1432752631369{padding-top: 68px !important;}”][vc_column width=”1/4″][vc_column_text el_class=”nm-highlight-text”]

Algemeen

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-4″][vc_column_text css_animation=””]

Welke verzend mogelijkheden zijn er?

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”14px”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-5″][vc_column_text css_animation=””]Op dit moment verzenden we alleen binnen Nederland.[/vc_column_text][vc_column_text css_animation=””][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” css=”.vc_custom_1432727859836{padding-top: 40px !important;}”][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-4 vc_col-sm-offset-3″][vc_column_text]

Hoe lang duurt het gemiddeld
voor mijn pakketje binnen is?

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”14px”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-lg-5 vc_col-sm-offset-3″][vc_column_text]Snelle verzending vinden wij erg belangrijk! Daarom hanteren wij een verzendtijd van 1-2 werkdagen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full-nopad” css=”.vc_custom_1432728062229{padding-top: 46px !important;}”][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” css=”.vc_custom_1432728051583{padding-top: 49px !important;}”][vc_column width=”1/4″][vc_column_text el_class=”nm-highlight-text”]

Betalingen

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-4″][vc_column_text]

Welke betalings mogelijkheden worden geaccepteerd?

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”14px”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-5″][vc_column_text]

  • I-deal betalingen
  • Meastro
  • Master-Card

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full-nopad” css=”.vc_custom_1432728062229{padding-top: 46px !important;}”][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” css=”.vc_custom_1432728051583{padding-top: 49px !important;}”][vc_column width=”1/4″][vc_column_text el_class=”nm-highlight-text”]

Bestellingen & Retourneren

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-4″][vc_column_text]

Hoe plaats ik een bestelling?

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”14px”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-5″][vc_column_text]Bekijk in de shop welk(e) product(en) u zou willen bestellen bij ons. Geef vervolgens aan door middel van de pijltjes hoeveel stuks u wilt bestellen. Klik vervolgens op ‘Add to cart’. Nu staan de producten klaar in de winkelmand. Als u klaar bent om te gaan afrekenen klikt u op het icoon rechts bovenin beeld of op de knop Cart in het menu. Hier ziet u een overzicht van de producten die u in uw winkelwagen heeft en de kosten hiervan. Als u hiermee akkoord gaat kunt u verder gaan met betalen en zult u een aantal gegevens moeten opgeven voor ons.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” css=”.vc_custom_1432727850842{padding-top: 40px !important;}”][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-4 vc_col-sm-offset-3″][vc_column_text]

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”14px”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-lg-5 vc_col-sm-offset-3″][vc_column_text]Heeft u een bestelling geplaatst maar toch van gedachten veranderd? Zolang u nog geen mail hebt gekregen dat het product verzonden is kunt u ons een mail sturen naar info@scented.nl en zullen wij uw bestelling annuleren en het geld terug storten op uw rekening. Is uw bestelling al verzonden? Dan zult u moeten wachten tot de bestelling binnen is en deze d.m.v. het retourlabel terug sturen naar ons. Zodra wij de producten terug hebben krijgt u alsnog uw geld terug gestort op uw rekening.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” css=”.vc_custom_1432729671370{padding-top: 40px !important;padding-bottom: 74px !important;}”][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-4 vc_col-sm-offset-3″][vc_column_text]

Hoe kan ik een product terug sturen?
En welke voorwaarden zitten hieraan?

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”14px”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-lg-5 vc_col-sm-offset-3″][vc_column_text]Zodra u uw bestelling in ontvangst heeft genomen en deze retour wil sturen kunt u d.m.v het retourlabel de bestelling terug sturen naar ons. Hier zitten voor u geen kosten aan verbonden en zijn geheel voor onze rekening.

Voorwaarden:

  • Producten mogen niet uit de verpakking zijn gehaald en moeten worden terug gestuurd in de originele verpakking. Wij kunnen u helaas geen geld terug geven op het moment dat de verpakking is beschadigd of geopend.
  • Wij hanteren een 30 dagen geld terug garantie. Na deze tijd kunnen wij u helaas geen geld terug geven.
  • Bent u niet tevreden over het product? Laat het ons weten! Stuur gerust een mail naar info@scented.nl en wellicht kunnen we samen tot een passende oplossing komen.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]